Geee mig…

Jag tänkte viga mitt hundrade inlägg åt att skriva en liten önskelista med saker som jag vill ha och nog kommer att investera i så småningom. En riktigt gigantisk, 3 A4-sidor lång lista finns att beskåda i Svensk Scrapbookings Swapp-tråd (under ”Önskelistor Födelsedagsswapp 2009”) så detta är the short version. 🙂

The Grunge Collection från Stempelglede. Riiktigt coola stämplar med swirls, blommor… *suck*
Ett par stämplar från senaste Whiff of Joy-setet. Passa er för att gå in i Sunblizz blogg, hon har dessa och färglägger dem så snyggt så jag blir grön…
Polychromos-pennor, så jag kan skugga mina stämpelmotiv. Promarkers känns fortfarande lite platta och jag tycks inte kunna lära mig att använda blendern.
Stämplar från Sugar Nellie. Oh my…
Gitarrkillen från hÄnglar och stÄnglar. Den enda hängelkillen som inte ser ut som en tönt. 😉
Martha Stewart Doily Lace Punch. Snyggare än Fiskars kantstansar, så är det bara.
…Och ungefär alla nya blommor från Prima! 

Kraaaam!

2 thoughts on “Geee mig…

  1. Åh, men sötaste du!!! Vilka rara ord om min färgläggning! Jag blir alldeles glad!

    Oj..skulle jag skriva ner en lista..ja då blir den lång precis som din!!! Det är en dyr hobby vi har! =))

    Hoppas din helg har varit super!!! STOR KRAM , Sara

  2. Många roliga grejer du vill ha 🙂 Vem har inte en superlång önskelista i denna hobby? Har faktiskt ännu inte skaffat mig någon som helst maskin…får ju så mycket annat roligt för så mycket pengar 😀 Blir lite snål;-)
    Önskar dig en trevlig och kreativ vecka!
    Elisabeth

Kommentera

