DT-dag

Idag träffas DT-teamet hemma hos ScrapGalen-Petra. Ja, inte jag och Christel, vi stackare får av olika skäl stanna hemma. 😐

Jag har iaf gjort en LO utifrån en skiss som vi alla har jobbat kring! Jätteroligt!

Vet inte om det blev så likt skissen, men grundidén är där i alla fall. 🙂

Jo, jag gjorde en LO igår också till ScrapGalens blogg för att visa hur man kan göra egna overlays med hjälp av OH-papper och Stickles. Bara lägg OH-papperet på ett fint mönsterpapper och rita av det du vill med Stickles. Fäärdigt!

Gillar inte den bilden på mig…typ bara massa tandkött. Och så en close-up på min dåliga hy; den är fin annars men blev rätt dålig av all stress innan bröllopet så det syns att hon som sminkade mig har försökt täcka över finnar och sånt. Ja ja, det är ett minne iaf. 🙂 Och NI ser ju inte min hy för bilden är så liten, HA! 😉

Kram på er!

One thought on “DT-dag

  1. Vet du, jag tycker att du är jättevacker på den där LOen som du inte gillar…d et syns att du är lycklig, och det är vackert med människor som strålar som du gör där! Tycker jag:-)
    Kram!

Kommentera

