Utmanad igen

Sofie har utmanat mig i sin blogg – jag ska skriva sju sanningar om mig själv. Hmmm.

1. Jag lyssnar nästan aldrig på radio. 
2. Jag älskar TV-serierna Criminal Minds och Bones.
3. Min första ”förälskelse” var Luke Skywalker i Star Wars.
4. Jag är en ganska dålig förlorare och tar all kritik personligt. Försöker bättra mig… 🙂
5. Jag gillar inte att spela sällskapsspel, utom TP.
6. Jag älskar när det är mörkt ute – det är mysigt!
7. Jag gillar tänkar-dataspel, ex. där man får spela som Poirot eller Sherlock Holmes…

Ja, det var sju sanningar. Känner du dig utmanad är det bara att anta utmaningen och ge mig en kommentar så kommer jag och kikar…

Ska dammsuga (blää) och sen sätta mig och försöka få ihop ett kort till CC’n på Scrappiz.
Kram till er!

One thought on “Utmanad igen

  1. Hej! Vilken fin hemsida!!! Här kommer jag att titta in då och då för att få inspiration. Du verkar vara en härlig tjej med humor och styrka! Heja dig – du är jättestark som delar med dig av dig själv och dina svårigheter (fobi). Beundransvärt! Du kommer att segra över fobin, det är jag säker på! Kram!

Kommentera

