Tävling v 8 i ScrapGalens blogg!

Hej på er sötnosar! Nu är det Lillnettans bloggvecka för ScrapGalen, och jag tänkte inviga den med en liten tävling…

Det går till så här: Jag kommer att ge er en liten ledtråd, och därefter springer ni in och letar i ScrapGalens webshop efter en vara som skulle kunna tänkas passa in på ledtråden. Det kan krävas att ni associerar lite grand (eller hej vilt) för att komma på vad jag menar! Lämna sedan en kommentar  i ScrapGalens blogg. Ni har fram till söndag kl 20 på er – är DU den första som gissar rätt så vinner du också det du gissat på…

>> Viktigt: Vi vill att du skriver ut produktens namn samt dess tillverkare, samt var i butiken du hittade den! Det räcker alltså inte att skriva ”Ööööh, jag tror att det är nån sorts lack” utan skriv ”Jag tror att det är Glossy Accents från Ranger, som finns under ”Accenter och effekter” i butiken”. Motivera gärna ditt svar och berätta hur du tänkte! <<

Är ni redo? Gnugga geniknölarna nu för här kommer ledtråden:

”Love hurts?”

Jaa, vad sjutton skulle det kunna vara? Sluta klia er i huvudet och springspringspring in i butiken med er!

/Lillnettan

2 thoughts on “Tävling v 8 i ScrapGalens blogg!

  1. Hmm. Jag tror att varan ligger under stämplar och tillbehör->Tingtura Design->Figurer ”Flicka kramar hjärta (Ella) Söt flicka som kramar ett hjärta. Designad av Kristina Mårdby. Ca 8,1 x 3,7 cm stor.” Direktlänk; http://www.scrapgalen.se?category_id=203&item_id=TD0002
    Jag tycker att det ser ut som att flickan skulle vara upp över öronen kär. Men den lilla flickan får inget gensvar. Hon kramar sitt hjärta såå hårt att det tar sjukt. Alltså Love Hurts!!;-)

Kommentera

