En lift

Hej! Tänkte visa en LO som jag gjorde igår – jag har liftat Månadens Medlem på Svensk Scrapbookings forum, Karehed.

 

Jag blev väldigt nöjd! (Det står alltså ”Min prins” som titel och sen ”2008” i den lilla journalingcirkeln.) Knapparna och det gröna sammetsbandet var en liten present från Jessica_b som skickade med lite gratis godis när jag köpte en stämpel av henne. Tack för det! :mrgreen:

Och tack ni som har vågat er på att gissa i min lilla tävling i ScrapGalens blogg! Kramar till er!

/Anneth

4 thoughts on “En lift

  1. Ja förstår det, men fy vad kul, liseberg e ju jätteroligt dessutom, kommer du våga dig upp i t.ex balders?

    Ja men du gör jättefina kort, du sitter o gör dom själv hemma? du e riktigt pysslig o duktig! 🙂

    Oj, trodde inte man såg min blogg som spännande :p består mest av bekymmer ju 🙂

Kommentera

