En fotoutmaning

Nu har jag fått två utmaningar av samma slag, den där typen som man hittat i ”alla” bloggar den senaste tiden. Ladda upp den sjätte bilden i din sjätte bildmapp… Nu råkar den mappen vara min scrapmapp så ni har sett allt där redan, så med risk för att inte följa reglerna så laddar jag upp två bilder från den sjätte mappen räknat bakifrån, bild nr 6 räknat framifrån och bakifrån. Haha, det blev en av mapparna med bröllopsbilder – två kort från första tillfället då jag provar klänningen.

Blir nästan tårögd… Snart ska vi – ute i god tid som vanligt – boka fyrstjärnigt hotell i Göteborg för att fira vår ettåriga bröllopsdag (14 juni).

Kram på er!
/Anneth

4 thoughts on “En fotoutmaning

  1. oj! Tiden går verkligen sjukt fort, tänka sig att det snart e ett år sen ni stod där i Eksjö utanför kyrkan och var nygifta!! Nästan så ni skulle gifta er en gång till, jag vill gå på fler bröllop! 😀

Kommentera

