Skisstävling hos Dr Nina

Nina har en skisstävling i sin blogg för att fira att hon är uppe i över 50 000 besökare (gaaah). Skissen ser ut så här…

 

Och min tolkning blev så här:

 

En lite galen tolkning kanske??! :mrgreen: Trädet har alltså blivit en mast med piratflagga, de rivna papperen blev vågor och plutten uppe till höger blev en sol. Det mesta sitter på 3D-kuddar för att skapa lite djup, och så har jag 3D-lack på alla prickar på bakgrundspapperet. Jag har aaldrig testad den här stilen på kort förut men jag blev så inspirerad av de glada färgerna i Ninas blogg att jag släppte alla hämningar. Ganska långt från min annars ganska dova, murriga stil, eller hur? Men jag älskar verkligen det här kortet!

…Glömde säga att den härliga stämpeln är från Tingtura!

Kram Anneth

7 thoughts on “Skisstävling hos Dr Nina

Kommentera

