En utmaning

Lena utmanade mig att skriva sju sanningar om mig själv. Här kommer de!

1. Jag feströker; gärna Blend Menthol. Blir kanske 3-4 cigaretter per år… 
2. Smulor på bordet får mig att se rött
3. Jag ville bli författare som ung (yngre)
4. Jag är egentligen mörkblond, i en trist råttgrå nyans
5. Jag är duktig på att teckna av saker
6. Jag har sjungit i gospelkör i runt fyra år (altstämma)
7. Jag hade 23 MVG i mitt slutbetyg från gymnasiet (skryt, skryt)

Jag är för trött just nu för att skicka vidare, så ni får nöja er med detta så länge. 🙂 Jag sitter och väntar på att ett kort gjort av pappersspill ska torka…

Kram på er!
Lillnettan

3 thoughts on “En utmaning

  1. Å va skoj…..en till Tingtura frälst!
    Ja dessa stämplar fick jag upp ögonen för straxt innan jul.
    Å de har ju ett så bra pris oxå så man får måååånga för slantarna!
    Viskar…
    jag råkar veta atta det är en STOOOOOr träff på G i dina trakter till hösten…..
    kanske vi ses…
    ha en kreativ och vintrig vecka med massa pysseltid!

Kommentera

