Tingturas februaritävling

Tingtura-Kicki har gjort en underbar veckoskiss som också är månadens tävling i Tingturabloggen.

Här är min tolkning…

Fin va? Den är lite större än en A4. Det mesta har jag målat och grejat med själv, färgat med distresser etc. Swirlen är egentligen svartgrå och kontrasterna är lite större, men annars stämmer bilden okej med originalet. En av få bröllopsbilder som jag vågat mig på att scrappa! Det är ju så många känslor inblandande och jag vill inte att det ska bli fel…

Nu ska jag sova, godnatt på er!

Kram Lillnettan

2 thoughts on “Tingturas februaritävling

  1. Hej! =)

    Vet du hur glad jag blev av din kommentar hos mig!? Tänk att en liten kommentar kan sprida sådan värme =)

    Och glad blev jag att jag hittade till din blogg! Vilka fina saker du gör…jag kommer att göra många besök här =)

    Ditt bidrag och tolkning av skissen är jättevacker. Det blir så läckert att ta ett svartvitt foto och blanda med den djupröda och de distresser du har använt! … vilken fin bröllopsklänning (tittar storögt på)!

    Önskar dig en trevlig helg! Kram! / Sara

Kommentera

