Oh la la!

Jorå, här har det gått vilt till i pysselhörnan – tisdag kväll (natt) kom jag hem från Borås och slet genast upp mitt nya DT-paket, som visade sig innehålla papper från serien ”Love Notes” från Making Memories. Gulliga papper i rosa och rött med vackra smådetaljer, riktigt väl lämpade för både alla hjärtans dag-kort och annat. Jag måste erkänna att jag vände och vred på dem ett bra tag innan jag kom på vad jag skulle kunna göra som var vackert men inte för gulligt. Resultatet blev fem kort som ni ska få se nu!

Är de inte underbara? 😀 Två små korsetter, gulliga men ändå förföriska. Jag kallar dem Naughty och Nice, hehe… Den ljusa har också tyll som dekoration precis som den till vänster, men det syns tyvärr dåligt på bilden.  Jag kan tyvärr inte ge er någon mall som exakt motsvarar korten; jag hittade en på internet och skrev ut den, men insåg sedan att den var sned. Jag fick klippa och greja en hel del innan jag fick det hela rakt, så tyvärr har jag ingenting på datorn. Men mallar till liknande kort hittar ni här och här!

 

Här är ett ganska typiskt Anneth-kort med stämplar och massa chalk. De ljuvliga stämplarna är från Tingtura.

Här är ett litet, enkelt kort, också det med Tingtura-stämplar.

…Och här är en liten handväska! Jag inspirerades av senaste numret av ”Scrapbooking mm.”

Nu blir det snart sängen för min del, det är ju en pluggdag i morgon så det gäller att vara klar i huvudet. Måste bara berätta att jag har fått två awarder från Mysmumlan, tack snälla!

Vilka de ska skickas vidare till får bli morgondagens fråga – nu ska jag sova! Godnatt på er!

/Lillnettan

3 thoughts on “Oh la la!

Kommentera

