Gotiskt kärlekskort

Hej på er! Jag har gjort ytterligare ett annorlunda kärlekskort. Bakgrunden fick jag fram genom att färga ett albumpapper med distresser och chalk och stämpla. ”Blomformen” fick jag genom att lägga ett litet kakpapper på papperet och sen dutta färg över det. Svårast var tyllen… *pust*

 

Den lilla spetsfjärilen köpte jag från Scraplyckan för tre kronor. 🙂

Nu ska jag äta frukost och sen pyssla lite vid samma bord som min man. Det är mysigt; vi lyssnar på en bra ljudbok samtidigt och bara umgås.

Kram!

6 thoughts on “Gotiskt kärlekskort

  1. Tack För informatioen om scrappbutikerna i Oskarshamn. Ska till Oskarshamn på måndag , ska se om jag hittar dom då. Alltid kul besöka scrappbutiker,

    Kram Anneli

  2. Åhh vilket härligt kort! Har aldrig sett tyll utmed hela sidorna förut, men det blev en helhäftig effekt! Liftvarning där.

    Ha en fortsatt trevlig lördagkväll! (By the way… bodde i O-hamn 89-95, i Mockebo).

  3. Hej Anette!

    Jättefnt kort du har gjort! =) Jag har en liten present till dig i min blogg! Skynda dit! 😉 Jag har inte fått någon rak från dig, snyft! =/ Men var kan den ha tegit vägen? Vilken adress skickade du den till?

    Ha en bra dag vännen, kram

Kommentera

