Värdelöst vetande

När du läser detta har du blivit utmanad!
(Nej jag är inte för gammal för att hålla på med såna här fjortisgrejer :mrgreen: )

Reglerna är följande;
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
(Här ska man egentligen utmana sju andra och länka till dem, men åh vad jobbigt! Känner du dig utmanad så varsågod att anta utmaningen!)

M I N A  S J U

1. Jag samlar på Fantomentidningar och har i princip alla nummer från 1984 och fram till idag. Är även stolt Stormästare i Fantomenklubben, haha!
2. Jag sover allra bäst när mina öron är övertäckta. Det orsakar konstiga sovställningar ibland; gosedjur på huvudet, täcken runt ansiktet och liknande.
3. Jag älskar skräckfilmer och skräckböcker.
4. Min största svaghet är lösgodis och lakrits. *klappar mig på magen*
5. Jag dagdrömmer ofta om jag är jättebra på att dansa och/eller sjunga… 😳
6. Min favoritparfym är Britney Spears ”Fantasy”. Ja, jag skäms lite över det.
7. Jag är pingstvän. Ha, det trodde ni inte va?

Psst…i morgon kommer ett, kanske två nya alster att visas upp här…

Kram Anneth

Kommentera

