Manganettan och två awarder

Tack snälla gulliga Lena för awarderna! Den ena väljer jag att inte visa upp igen för en likadan finns i ett inlägg härunder (”Nice Blog Award”), och den andra fick jag för att Lena tyckte jag behövde lite uppmuntran.

Jag gör något lite ovanligt idag och skickar awarden till bara en person – Mariante/Hoppetossa. Stora kramar till dig och tack för all inspiration!

Måste bara avsluta med hur jag ser ut som manga:

Både min grå myströja med vid halsringning och mina skrattrynkor vid ögonen kom med, hihi.

/Lillnettan

2 thoughts on “Manganettan och två awarder

  1. Å tack!
    Om du visste HUR MYCKET faktiskt detta betyder!
    Orden i min blogg var ett lyft för ett ganska lesset inre som tagit lite stryk å det sista.
    Sånt här får en att ladda om och gå vidare i rask takt!
    Å det säger mycket om dej!
    Du är en person som bryr dej!
    Mitt varmaste tack!
    Kram

  2. Hej gumman! Fantastisk likt orginalet!! Fanns det rynkor oxå? Det såg inte jag, när jag gjorde min manga. Tur det!!! 😉 Annars skulle min manga varit full av dom! 😀 Kramar

Kommentera

