Blog candy

Den här tjejen har en liten utlottning i sin blogg fram tills fredag. Innehållet i paketet är hemligt men det gör det bara ännu mer lockande…

På tal om paket. Min man är inget vidare på att ge presenter. Han är absolut inte snål, jag kan köpa grejer till mig själv utan att han gnäller, men just gåvor där han själv måste ta initiativ tycker han är svårt…det ska planeras och grejas i evighet och så får han prestationsångest och struntar i allting, så jag blir inte precis överöst av rosor och choklad. 🙂 Det är ok för min del (jag är inte direkt typen som kräver diamantringar), men gullungen själv lider av det och vill bli bättre på att göra saker spontant. Så kom han hem en dag och såg så finurlig ut – han berättade att han hade hört en man berätta på radion om hur han varje månad på den dag som han och hans fru gifte sig gav henne en liten present, och DET tyckte han lät så gulligt så det ville han prova. Så nu, den 14:e, har jag minsann fått en scrub-vante och en peelingkräm som doftar häärligt! Han hade gömt dem i frukostskåpet. :mrgreen:

Nu ska jag sitta här och le och pilla med mina DT-papper. Håll utkik i ScrapGalens blogg för idag eller i morgon kommer jag visa lite nya kort…och vill ni läsa en liten artikel om grungeboard så finns den redan där.

Kram på er!
/Lillnettan

Kommentera

