Award och nya nomineringar

Ja, jag var lite deppig igår och skrev av mig här (har ändrat inlägget nu) – tack alla ni som hörde av er och muntrade upp mig!

Jag fick en award av både Mysmumlan och av Lotta igår som en liten uppmuntran. Ni är så fina, tack!

”Detta är kriterierna för denna award: dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa! Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!”

 

Men vilken gullig award! Jag tycker det är fint att den inte handlar om vad man presterar utan att syftet är att sprida vänskap. Jag skäms lite för jag vet ju själv hur mallig jag ibland blivit av de awards som jag fått… Ego-Anneth. *suckar* Det är ju sånt HÄR som awards ska vara till för! Vänskap och uppmuntran. Det får inte handla om vem som har flest awards…

I alla fall – jag nominerar följande:

Sofi. För att hon har en så söt blogg (just nu fylld med underbara bebisbilder) och gör snygga alster. Kolla in hennes pop-up-kort och vattenfallskort!
Lena. För att hon alltid – ALLTID – uppmuntrar mig och får mig att bli glad och stolt över vad jag gör. Ser i hennes blogg att hon redan fått den här awarden (ett tecken på att hon är omtyckt av fler än mig :mrgreen: ) men här får du den igen för det förtjänar du!
Bodil. För att hon har en helt förtjusande blogg som man gärna blir kvar länge i, beundrande alla välgjorda alster och fina fotografier. Jag är helt betagen i hennes Alla hjärtans dag-kort.
Rebecca. För att hon är en cool tjej och en grymt duktig kortmakare! Kolla in hennes julkort…
…och till alla mina kollegor i DT-teamet! Ulrika, Christel, Lillblomman och Cilla!

Puss på er gullungar!
/Anneth

8 thoughts on “Award och nya nomineringar

  1. Hallå där…stopp och belägg! Du är ju världens sötaste, goaste och mest inspirerande tjej vetja!

    Hoppas att jag kan inspirera dig liiiiite efter helgen i alla fall!

    Stor ”tenta-kram” Petra

  2. Halloj där… du är ju världens gulligaste å snällaste tjej!!!
    Tråkigt att din älskling jobbar 12 timmars skift, vet hur det är, min ”gubbe” gör det också emellanåt. Men jag tycker å andra sidan att det kan va rätt så skönt att få vara ensam och göra vad jag vill. Ta en liten paus i läsandet å skrappa en stund! Lycka till med tentan! Kramar i massor

  3. Hej Anneth!

    Stoooort tack för awarden! Jag blev så glad!
    Det låter som om du behöver muntras upp… Det lät lite jobbigt allt det där… Hoppas du mår bättre nu!

    Kramar från Ulrika- dt-kompis

  4. Vad otroligt GLAD jag blir, tusen, tusen TACK snälla, gulliga du!! Vad snällt av dig att skriva så fint om mej!! Jag ger dig naturligtvis awarden tillbaka, du om nån är värd den! Jag tittar ofta in i din blogg & inspireras! Massor med kramar till dig gullegumman:D

  5. Har faktiskt också en award till dig…
    Ibland är det bara BLÄÄ och då kan den minsta bekräftelsen få en på gott humör! Här kommer alltså ytterligere en…

  6. Heej såg att du hade fått en award av mysmumlan, mysmumlan e faktiskt min mamma jag håller också på att scrappa líte då & då guh vad fina grejer du gör .

    Kramar Emilia

Kommentera

