Till alla mina bloggläsare

…Den här är till er!

Är inte Basic Gray’s nya Bittersweet-papper underbara så säg? Som chokladpraliner allihop… Jag kommer dränka er i brunt, rött och rosa framöver!

Det ryktas att ett nytt DT-paket är på väg idag. Jag tror att jag får October Afternoons ”Daydream”-papper men jag är inte säker… Jenni Bowlin har förresten kommit till Scrapgalen nu! Bara några få papper så här i början, men underbara calender cards och journaling cards finns! Jippi!

Nu ska jag bloggsurfa lite, men sen är det dags för uppsatsskrivande. Vill få klart den i veckan så att jag kan ägna nästa vecka åt hundpassning, min bloggvecka för ScrapGalen (vi turas om att ha huvudansvaret för bloggen) samt besök hos min kära familj torsdag-söndag.

Kram på er!
/Anneth

4 thoughts on “Till alla mina bloggläsare

  1. Ser verkligen fram emot att se dina alster framöver! =) Tack för tipset om att jag skulle skriva en önskelista, nu är det gjort! 😉

    Hoppas ni får en riktigt trevlig helg, kram!

Kommentera

