En award

…Från Lillblomman, en av mina underbart duktiga DT-kompisar! Vilken ära!

Så här säger reglerna:

-De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
– Länka till den bloggen du fick den ifrån.
– Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
– Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Då ska vi se… Jag vill nominera en hel drös människor, men nöjer mig med fem tror jag!

1. Bellamio, som har en stil som jag älskar (mycket rivna kanter, brunt, rosa och dekorationer med gammaldags känsla) och som tar grymt snygga fotografier på sina alster. Slår vad om att hon aldrig står ute på balkongen och fryser arslet av sig för att försöka få tillräckligt med blekt vinterljus till åtminstone halvdana foton…
2. Angela, vars blogg innehåller allt från urläckra kort, LO’s, smycken, tavlor och recept på muffins. Riktigt duktig tjej!
3. Coffeeaddicted , för att hon experimenterar och testar olika saker med så fina resultat att man direkt vill tänja på sina egna gränser och testa själv.
4. Yoli, en av de där otäckt duktiga människorna som ploppar ur sig det ena fantastiska alstret efter det andra och får det att se enkelt ut (yeah right!).
5. Annica, som altrar de snyggaste saker jag sett, gör fantastiska kort…ja, det mesta faktiskt!

(Haha, när jag skulle lämna ett meddelande i Annicas blogg om awarden så upptäcker jag att jag hade vunnit ett av hennes ovannämnda fantastiska altringsprojekt som hon hade lottat ut! Så himla roligt, och jag som aldrig vinner något fastän jag är med på typ alla blog candys som finns! Tusen tack!)

Så, det var alla!

Kram på er!
/Anneth

4 thoughts on “En award

  1. Stort Grattis Nettan!! Va kul att just du vann! 😀 Det är 2 nya blogcandys på gång (vad jag vet) en länkar jag till: ewonnes och en länkar pernol till, du hittar hennes blogg adress hos mej. Ha det så bra. Kramar 🙂

  2. ÅH! Tusen tack snälla du för awarden! 🙂 Vilka fina ord, jag blir rakt rörd!
    Det kommer snart ett litet paket på posten. Jag måste bara försöka paketera det med omsorg…

Kommentera

