Bo i en svamp?

Lillnettan har lekt. 😀 Jag satt och grejade med spillbitar från DT-paketet och så blev det ett litet svampkort av det hela. Ganska sött, med spets, embossad klarröd dörr och små fönster. Fast vad ska man ha det till? Kanske ett ”Välkommen till det nya hemmet!”-kort eller liknande? Jag får se! Annars får jag väl behålla det för mitt eget höga nöjes skull…

Hoppas att ni njuter av mellandagsrean! Det finns ju så många reande webbshoppar att jag blir alldeles yr…

Kraaam Anneth

4 thoughts on “Bo i en svamp?

Kommentera

