En award!

Söta afrokrulliga BellaMio (kursledare för vår scrapstudiecirkel) har givit mig en award! Nu grinar jag nästan… Blir väldans glad! Tack snälla Mio och alla andra som peppar och stöttar, det betyder mycket för mig!

Reglerna säger så här:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på sin blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag ska klura lite på detta till senare i kväll (vi ska äta middag strax) och försöka välja ut fem namn att länka till. Tänker också lägga ut en bild på mitt senaste julkort, som nog tog hela fem minuter att göra…

Kram på er!

/Anneth

Kommentera

