En liten julklapp

Hoppsan, det blev visst en liten julburk med hemmagjorda Mozartkulor också! Både den, julasken med chokladpraliner och tändsticksasken (plus ett smakprov på min rååsa tomtefudge) ska till svärfar och hans sambo som små julklappar.

Tja, inga konstigheter – en ”gördel” fastsatt med grovt snöre i öljetter, en manillatag och så lite extra dekor på ovansidan. Hehe, det fick bara plats fyra kulor i burken…must be some gigantic balls! (*fniss*) Ärligt talat så blev ett par väldigt stora, modell golfboll – den vita chokladen ville inte bli tunn när jag smälte den så det är ett ganska tjockt lager som täcker en del kulor. Fast å andra sidan är vit choklad jättegott så det kanske bara är bra? 😀

Men vad kan det här vara?
…Jo det är mitt första DT-paket så klart! Papper i höstfärger från Maja Design och så lite dekorationer. Ska bli skojigt att göra något som inte är juligt…hm, har ett par idéer och det kommer nog bli två ganska olika kort av detta!

Kram Anneth

5 thoughts on “En liten julklapp

  1. Så kul med din gotteburk.
    Gillar den ide´n men jag vet inte om jag hinner med något sådan nu innan jul.
    Fast vi får se.
    Första Dt paket såg intressant ut.
    Du får säkert ihop något jätte trevligt/snyggt tror jag. Ha en fortsatt trevlig helg.

  2. wow så fin burken blev!! 😀

    Vad kuligt med ett första DT-paket! 😀 Spännande att se vad du hittar på med detta!! 😀

    Tack för superfin kommentar hos mig! Blev sååå glad när jag läste den!! 😀 Tacktack!

    Kram YooRee

Kommentera

