Altringspremiär

Jag har då för första gången försökt mig på att altra något – det blev en chokladask och en tändsticksask, båda med jultema. Skoj var det, men det var pilligt att få papperet att passa på asken! Tror jag förstörde tre papper på vägen *rodnar* men NU är den så fin så! 🙂

Ja, de är väl ganska klassiska antar jag… Julpapper, guld, silver, tomtar, glada barn, röda band, siden, notpapper med julsång, hjärtan, lussebulle, kanel, pepparkaka, röda blommor… Hehe, jag har nog fått med allt! Skoj var det! Kommer definitivt bli mer altrat framöver!

Ska försöka mig på att doppa mozartkulor i choklad nu; vi rullade dem igår men orkade inte med sista steget. Ojoj vi verkligen frossar i jul här hemma! Jag säger det igen: bästa tiden på året…

Kram Anneth

3 thoughts on “Altringspremiär

  1. Asken blev sååå fiiin! Riktigt stämningsfull, och julig…

    Hihi, jag vet precis hur det är första gången man ska göra nåt, papper ryker och rätt som det är upptäcker man att rakarns, det skulle jag ju gjort innan jag limmade!!

    Meeen, det är ju på det sättet man lär sig, och precis som du säger, fint blev det!

    Tack för dina uppmuntrande ord i min blogg! Jag blev jätteglad 🙂

Kommentera

