Min lilla gran

Ännu en gång har jag inspirerats av (läs: kopierat) Mariantes alster; den här typen av gran är ett av hennes senaste alster och jag blev verkligen sugen på att testa. Det är helt enkelt en triangulär kortstomme som jag satt fast ett gäng upp- och nervända hjärtan på med 3d-kuddar. Jag försökte göra min egen stil på härligheten vilket resulterade i hänsynslöst användande av glittergrejer; Perfect Pearls, rhinestones och stickles i två nyanser. Dessutom glittrande embossingpulver och glansigt clear-embosspulver. Ojojoj. Less is…less?

Jag visar två bilder, en utan och en med blixt. Normalt blir det ju finast foton utan blixt men då gick nästan all lyster förlorad, så ni får se båda varianterna.

Ja, så där blev det. Hojta gärna om du undrar något. Nu ska jag pilla klart de två sista julkorten till min beställare och försöka få väg allihop senare idag. Jag har även gått med i en födelsedagsswap på Svensk Scrapbooking och tänkte försöka hitta något skoj för 50 kr till Lene som fyller i januari. 😀

Kram Lillnettan

One thought on “Min lilla gran

Kommentera

