Äntligen klar!

Puh! Jag har pillat halva dagen med de två kort som skulle göras klart till min beställare. Kändes skönt att lägga allt på lådan i ett vadderat kuvert nyss… Ryggen värker och jag har lyssnat massor på ”Vägen till Jerusalem” (Smart va att lyssna på böcker och scrappa samtidigt? Man blir liksom smart och beläst utan att anstränga sig…).

Sarah Kay-stämpeln är jättefin tycker jag, men ett litet helsike att måla! Här har jag försökt göra kortet lite gammaldags genom att skrapa bakgrundspapperet med skalpell, chalka kanterna och sen spraya det med perfect pearls. Fint! Testade också det som jag sett i så många bloggar nu – att ha med en knappnål med pärlor som blomdekor. Blev ganska nöjd.

Samma stämpel igen, och ett likadant kort som jag visade häromdagen. Fast ändå inte! Helt andra färger och inte samma snö/frosttema.

Alla korten, ta-daaaaa!

En liten fågel viskade att DT-paketet är skickat…kanske kan jag visa upp alla smaskigheter som Petra på ScrapGalen har skickat i morgon? Hoppas!

Nu ska jag äta ärtsoppa med min man, sen pirattårta till efterrätt. 😀

Kraaam!

10 thoughts on “Äntligen klar!

  1. Jätteläcker!
    Å du gör grymt fina kort!!
    Julgranskulan xxl såå snygg säger jag bara! *love*
    Tyckte även om att läsa om social fobi. Blev själv deprimerad för ett par år sedan och har haft och har en väldig social fobi med det men nu så försöker jag kämpa på med att gå ut osv även fast det är jäkligt jobbigt men jag gör det och det om något är framsteg 🙂

  2. Ser fram imot och få se dina alster.
    Och tack för de tröstande orden.
    När jag såg vad ni andra hade skickat in så förstod jag varför inte jag fick uppdraget medans ni andra fick det. Jag har inte alls lika mycket detaljer på mina kort eller Lo´s men alla kan ju inte ha samma still. Lycka nu till med ditt skapande.

Kommentera

