Gallerkort

Det här kortet har jag inte visat fastän det legat här ett bra tag. Jag gjorde det till min ansökan till designteamet och jag har inte fått visa det förrän nu.

Framsidan har jag gjort med hjälp av maskning; ska visa er en annan dag precis hur man gör. Sen har jag lekt med embossing, bling och stickles för att frosta till det lite. 🙂 Inuti kortet fick hela stämpelmotivet vara med samt en massa blommor och ett vackert självhäftande band.

*gäsp* Trött idag! Har gjort en gran a la Mariante, men ännu är jag inte klar med den känner jag. Har också gjort fudge på skumtomtar och vit choklad, mums!

Ska ta en liten tupplur…kram på er!

/Anneth

Kommentera

