Vinterkort

Hej hopp! Sista dagen som hundvakt idag, känns skönt faktiskt. Vi ska åka till Påskallaviks Gästgifveri sedan och äta god middag, bara jag och Kristofer. Känns som om vi behöver tid för oss själva nu…

Gjorde julkort nr 8 till min beställare igår, ett blått och vitt sådant. Jag använde massa bling och stickles för att få en lite frostig känsla och gick efter temat ”Drömmer om en vit jul”. Kolla in de gulliga vantarna!

Vill också gratulera min man lite mer genom att visa upp honom i gårdagens festkläder. Stackarn, jag bara skrattade åt honom när han provade kostymer för det är verkligen inte hans stil; han är snygg i mässdräkt och officerskläder (han är fd. yrkesofficer) men vanliga bredaxlade kavajer…nä. Fast vi löste det genom att hotta till det med nitbältet, Conversen, ett plektrumhalsband och lite uppknäppt skjorta. Då syntes hans jeans-och-elgitarr-personlighet mycket bättre. 😀

 

Puss på dig sötnos!

Kram Anneth

Kommentera

