DT hos ScrapGalen!

Tjohoo!

 Ja nu ligger våra presentationer uppe i ScrapGalens blogg så nu är det officiellt – jag och fyra andra tjejer har blivit utvalda att ingå i Scrapgalens DT-team! Jag är såå glad och hedrad! Tusen tack Petra för förtroendet! Jag ska göra mitt bästa!

Fick beskedet för några dagar sedan och trodde knappt mina ögon, bara skuttade runt. Jag har varit inne och kikat på de andra DT-tjejernas bloggar och de verkar vara så himla duktiga allihop…känner mig som en nybörjare och får lite komplex, haha! Men jag får väl se det som en stor chans att få lära mig av dem! 😀

Idag blir det nog pyssel lite senare idag; min kära man fyller år och ska fira här hemma till klockan 15 då han ska på plutonsfest med hemvärnet. De ska gymma och basta tillsammans (mycket manligt), sen lyssna på någon sorts föredrag och sen ska de kränga på kostymerna och gå ut och äta god middag. Härligt! Grattis Kristoferälsklingen!

Kram Anneth

3 thoughts on “DT hos ScrapGalen!

Kommentera

