Lussefika

Det här kortet ville sig inte riktigt. Jag har hållit på och pillat med det länge men det vill inte bli bättre än så här så jag gav mig. Haha, kom dessutom på efter fotograferingen att min julkortsbeställare kanske inte har lust att köpa extrastora kuvert, så jag tog bort kanelstången och limmade på ett glatt pepparkakspar bredvid lussekatten i stället. Känns lite nervöst att göra julkort åt någon annan…hoppas hon blir nöjd!

Ååååh det är så fint nu när det börjar skymma. Ljustakarna i fönstren, hÄngelstjärnorna som glittrar, den apelsin- och nejlikedoftande skålen på bordet, gardinerna i grått, vitt och rött… Jag älskar julen och mörkret! Så mysigt tycker jag. 🙂

Kraaaam!
/Anneth

5 thoughts on “Lussefika

Kommentera

