Snirkelkort

Hej på er! Satt uppe i går kväll och knåpade ihop ett kort som för en gångs skull tog hyfsat kort tid att göra. Tänk egentligen om man skulle ta ut en schysst timpeng för de kort som man säljer…hmm mina kort skulle gå på typ 300 kr styck! 😀 Ja, drömma kan man ju…

Det enda speciella med det är att jag har lekt lite med Cuttlebuggens embossingfolder ”D’vine Swirls” – jag embossade och ”målade” sedan med min fluid chalk-dyna ”Chestnut Roan” över den så att snirklarna framhävdes. Det blev fint tycker jag! Lite arbete, snygg effekt. 🙂

Är hundvakt i veckan, det är roligt men jobbigt. En löptik i området = Raffe fejkar konstant kissnödighet för att få gå ut. Till sist ger han upp och stirrar på mig med en blick som säger ”Men är du helt dum i huvudet?! Jag vill gå ut, vad ska jag behöva göra egentligen? Skriva en lapp?”.

Ta hand om er!

Kramar Anneth

Kommentera

