Fin stämpelförvaring

Hej på er! Nu har jag lekt med min lamineringsmaskin och skapat bättre ordning i stämpelhögen. Någon tutorial tror jag inte behövs för det var så enkelt SÅ, men jag visar ändå några bilder så fattar ni principen…

Här har jag mätt lamineringsfickan och skurit till en pappersbit som är aningen mindre. Stämplat (hade velat färglägga egentligen men det orkar jag inte), skrivit dit lite bra-att-ha-info om stämplarna och så limmat fast en liten etikett i styvare papper.

In med hela härligheten i maskinen, som stått några minuter och brummat och blivit varm. Allt man egentligen behöver tänka på är att lägga in den stängda delen av lamineringsfickan först.

…Och ungefär så här blir det! Nu behöver jag bara en fin låda att ha dem i. Det känns himla bra det här! 😀

Jag har lite idéer och lite färdigscrappat, men jag kommer använda en del av det i ansökningen till ett annat DT-team och där ska man inte visa upp det man gjort till ansökningen innan ”antagningsbeskedet” har kommit. Ni får helt enkelt vänta…

Nu: kaffe och sen iväg till svärmor på fika och läggande av schema för när vi ska passa goa hunden Raffe.

Stor kram från Anneth!

5 thoughts on “Fin stämpelförvaring

  1. Hej!
    Är ute efter en bättre förvaring till mina stämplar och jag gillar ideén som du gjort.. Undrar iafl om stämplarna bara fastnar av sig själv? För som kan väl inte sättats fast med tejp eller nått liknande.

    Ha en trevlig kväll!

Kommentera

