Stämpelboden – värt ett besök

Först av allt: Inkido har bloggodis på G – http://inkido.blogspot.com/2008/11/blogg-candy.html Deras julstämplar är must-have så hoppa på vetja! 🙂

Nej, jag är förresten inte död eller bortrest – jag är bara vintertrött och smådeppig så här i mörkrets årstid. Men scrappar, det gör jag! Dock går det långsammare utan skarpt blad till pappersskäraren (har beställt nytt)…oskarpa kanter gör mig helsur och nu när jag vet hur snabbt det går med min Fiskars så är det inte så himla roligt att släpa fram skärmattan, stållinjalen och skalpellen. Det blir ofta att jag slänger ifrån mig grejerna och bloggsurfar i stället. Håller dock på att pilla med ett tag slide card som ni snart ska få se…lite pilligt men det blir coolt!

Det här är förresten en av favoritbutikerna just nu – www.stampelboden.e-butiken.se. En rolig, lite annorlunda stämpelkollektion men framför allt världens bästa inspirationsblogg med några av (tycker jag) Sveriges bästa scrappare. De har just fått mig att köpa massa distressdynor, embossingpulver med glitter, swirls och Perfect Pearl i förhoppning om att en dag kunna göra lika snygga tags som Mariante och Yoli som är DT:are där…

Visst är de söööta! De har även många fantasymotiv som älvor och troll, och lite mangafigurer. Spännande och rolig blandning, som sagt – spring och titta med er!

Kram Lillnettan

One thought on “Stämpelboden – värt ett besök

  1. nääämen wow vilka underbara ord! *helt vimsig av allt vackert du skriver* Vad kul att du blir inspirerad och ja, jag är övertygad om att dina tags kommer att bli lika fina!!

    hihi ja då sätter jag mig här å väntar på lillnettan-tags då!! 😀

    Kram YooRee

Kommentera

