ScrapperiMani

Hej på er! Här är det ganska soft, jag vilar efter att ha tagit hand om min magsjuke man och har pillat ihop ett julkort till Scrapperiets ScrapperiMani som är i full gång.

 

Här är hon igen, Kakflickan från Whiff of Joy, tillsammans med en pepparkaksknapp från YouDo och en av mina lussekatter. Kortet är en lift från Jozies blogg (http://sofiascrap.blogspot.com) men som vanligt har jag försökt att göra en egen grej av det. Jag har även invigt min kantstans från Fiskars, Water thread punch – visst är den fin?

Här är ett annat kort som jag gjorde i går – en gammaldags hÄngel med hjärtan på distanskuddar, lite akryldroppar och ett blomband. Jag älskar verkligen brunt just nu! 😀

Nu ska jag kasta mig över nästa projekt…att gå ut med lille Raffe som vi är bonushusse & matte till i helgen.

Over and out! /Anneth (trött)

5 thoughts on “ScrapperiMani

Kommentera

