Mean green machine?

Nej, det är ju min Cuttlebug som har kommit! Äntligen!

Jag är jätteglad även om jag inte direkt har något att stansa ut. Planerar ändå att ha den främst till embossing, till stora ovaler & cirklar (både vanliga och med vågig kant) och lite ramar och sånt, i stil med den svarta ramen som jag hade runt hÄngelmotivet i det cerise/svarta kortet som jag visade igår. Kanske nåt alfabet också, men eftersom jag tänker spara till en Silhouette så känns inte det jätteaktuellt.

Nu måste jag gå och veva lite… 😉

Kram på er!
/Anneth

4 thoughts on “Mean green machine?

  1. Såg att du skrivit om dig på scrapperiets forum, och såklart du skall få besök då om du så gärna vill ha det 🙂

    Åh, grattis till grodan! Väldigt smart liten manick. Hade en sådan men sålde den och köpte en sill istället, då jag ändå datornördar mig såpass mycket 😛

    Kram!

Kommentera

