Vänner och choklad

…är ju bland det bästa som finns, så jag mixade ihop dem i detta kort. Kakflickan är ytterligare en stämpel från Whiff Of Joy…jag säger det igen – ÄLSKAR DEM!

Insidan

Jag är väldigt nöjd med detta kort! Hjärtepapperet glittrar lite pärlemoraktigt och ser både gulligt och lyxigt ut, och så fick jag ju en chans att använda riktiga ”bling”-brads. 🙂 På insidan har jag satt fast ett crisscrosskort (ja jag vet att hjärtepapperet är felvänt men jag kunde inte motstå att använda lite spillbitar i stället för en rättvänd bit av det som var kvar av papperet… *snål*) och gjort en sorts tag med öljett, band och rub-on. Allt för att glädja min kära vän EVA! Just for you…

Sitter och pillar med två ”Z-folded cards” med julpapper från Inkido…. Resultatet får ni förmodligen se i morgon, om jag blir nöjd förstås. 🙂

Ha det fint och pyssla lugnt!

Kram Lillnettan

6 thoughts on “Vänner och choklad

  1. Åh – så snyggt kort! Affirmationen är ju klockren – den hade jag inte hört förut så den sparar jag ner i min idémapp 🙂
    Jag har själv den stämpeln men har inte hunnit använda den än.
    Tack för inspirationen.
    //HelenaN

  2. vilket superfint kort.
    Insidan tycker jag blev riktigt bra och det gör absolut inget att du har vridit pappret åt ”fel” håll det ser nästan bättre ut än det hade gjort om du satt det ”rätt”

  3. My dear! I found you! jag har fått kortet! blev så lycklig så..ska flytta till kviberg för att jag har fått första handkontrakt där oh det blir fr dyrt att betala två hyror så jag får säga upp denna och ge mig i väg… lite synd…

Kommentera

