Sötsugen?

Då har jag lite mer blog candy till er!

http://elinashobby.blogspot.com/ har flera vinster för att fira att hon snart har 90 000 träffar på sin blogg! Gaah! Kan lova att jag också kommer ha blog candy då, så jobba hårt med att besöka mig! *flinar stoort*

Jag tänkte apropå ingenting visa er en LO som jag gjort. Det är inte många bröllopsfoton som jag scrappat än (så många känslor inblandade), men de här tycker jag att jag har fått till ganska bra. Temat är att vi är två pusselbitar som har förenats och blivit ett, och texten i pusselbiten (en dikt som jag hittade via google) lyder så här:

There is nothing worse than finding
that your puzzle’s nearly done,
but the last piece is still missing
you wonder where it’s gone.

But one day it will turn up
and you slot it in it’s place
The satisfaction is enormous
and the smile’s back on your face

You were that missing piece for me
and finding you was sweet
I can stop the searching now
My puzzle is complete.

Ganska sött va? Förresten så finns det ytterligare en dubbel-LO med bröllopsbilder att kolla in – men jag har inte gjort dem själv utan en duktig designteamare i tidningen ”Scrapbooking m.m.”! Jorå, mina bilder valdes ut och blev scrappade i julnumret (Nov/Dec) av tidningen. Har ni köpt den så bläddra fram och kolla in! Jag höll på att sätta kaffet i halsen när jag satt där och bläddrade i godan ro i nya tidningen och fick se mitt eget nylle i tidningen! 😀

Nu ska jag äta lite gröt (ja, det är frukostdags igen) och kanske kika på Criminal Minds (ytterligare en favvoserie, är helt kär i den) medan jag försöker mig på ett Z-folded card…

Puss på er! 😀

One thought on “Sötsugen?

Kommentera

