På önskelistan

…Eftersom bloggsidan i flera dagar har strulat när jag har velat lägga upp bilder så har det inte blivit så många inlägg. Tills jag byter dator (har alla fina bilder på min gröna sköna laptop) så får ni nöja er med två bilder på vad jag önskar mig i julklapp:

Vill kunna göra fina dekorationer med en cirkel på distanskuddar ovanpå en blomform! Har sett det på så många kort nu att jag blir alldeles avundsjuk… Fast först måste jag ju få en Cuttlebug. Har sett att www.scraplyckan.se har 15% rabatt på första ordern som man lägger där, + fraktfritt om man beställer över en viss summa, så det känns som om denna lilla webbshop snart kommer att ha en Cuttlebug mindre i sitt lager.

På sätt och vis önskar jag att min man kunde överraska mig med presenter i stället för att jag får välja dem själv, men det kan ju lätt bli tokigt när man har en sådan hobby som jag har och som han inte är insatt i. Det är precis samma sak med hans intresse, Warhammer – jag kan inte direkt köpa nån grej på måfå till honom (”Den här orchen ser ju gullig ut, den tar jag!”) utan det ska vara till rätt armé, ha rätt egenskaper i spelet osv. Dessutom är Kristofer kass på att köpa presenter, han förtränger hela grejen och inser liksom inte att han borde köpa något förrän det är tre dagar för sent. Karlar! 😀 Tur att han har mig, fröken Fascist som kan administrera och planera vad som helst…

Ikväll är det pyssel på G, då ska jag få kika på Bellamios alla stämplar. *lalalaaa* Hon är kursledare i vår lilla scrapcirkel och har en alldeles förtjusande blogg – http://bellamios.blogspot.com. Spring genast iväg och kolla in hennes vackra alster! Man blir ju grön av avund…

Kram på er!
/Lillnettan

Kommentera

