Ansökningen inskickad!

Nu har jag äntligen fått tummen ur och skickade in en ansökan om att få bli DT för Scraplyckan. Jag knåpade ihop denna LO för att beskriva mig själv och känner mig väldigt nöjd med den (textremsorna är utgallrade från den lilla lista som jag hade med som förslag i ett tidigare inlägg)!

Lillnettan - Här & Nu!

Som tre representativa alster skickade jag in mitt farsdagskort (med den lilla skjortan), ett julkort med hÄngelstämpel i blått och silver och så min canvastavla. Det blir nog bra – jag känner mig nöjd och tänker att det nu är upp till dem på Scraplyckan att avgöra om jag uppfyller just deras kriterier. 

Jag har sålt av en massa grejer på Tradera nu det senaste, lite scrapsaker, dvd-boxar, nån parfym som jag inte riktigt tålde osv, så det har blivit mer pengar än väntat i scrapkassan. Det har bland annat resulterat i följande inköp:

 

Massa papper från www.scrapbooking4you.se, min favvoshop för tillfället. Som ni ser om ni stirrar noga på kortet så finns en hel del papper från Scrapper’s Choice med – LOVE IT! Brunt, vitt, lite blått… Vågar nästan inte klippa i dem eftersom de är så fina! 🙂 Lyckades även köpa en tape roller-refill i tron att det var en tape roller (jag är ett sånt klantarsle) så med den blir det inte mycket klistrat… Det verkar smidigt att ha en roller; själv sitter jag ju och kladdar med vanligt skollim eller med superlim som blir fult och vitt när det torkar. Om man skulle ha oturen att kladda lite vid sidan så blir det genast en fet vit skönhetsfläck på kortet, usch. 

Nu ska jag se på ett avsnitt av en av mina favoritserier, ”Bones”. Ta hand om er!

Kram Lillnettan

4 thoughts on “Ansökningen inskickad!

Kommentera

