Jakten på de roliga bradsen

Först av allt:

http://mysmumlan.blogspot.com/2008/08/utlottning-tjoho-here-we-come.html

Lite mer bloggodis! Kika in, kommentera och länka till din egen blogg, så kan du vinna hemliga godsaker. Och, handen på hjärtat, det vill du ju! 😀

Aah, en härlig lördag! Älskling nördar sig framför datorn (krigsspel) och jag sitter och knappar på min stiliga gröna laptop. Snart är det slut med scrapinvesteringarna för den här månaden (vinterdäck måste man ha, även om jag hellre hade köpt en Silhouette eller nåt annat skojigt, haha), men jag sitter ändå och letar efter sidor med roliga, annorlunda brads – något att pimpa höst- och vinterkorten med!

Finns det egentligen sådana sidor i Sverige? Jag tycker mest att jag hittar det gamla vanliga standardsortimentet där det mest finns runda, hjärtan och kanske lite stjärnor…ja, och så lite tomteluvor, snöflingor och snögubbar så här i juletid. Har du tips på webbshoppar med lite större och framför allt annorlunda sortiment så släng iväg en kommentar pronto! 🙂

höstlöv

Jag letade på Tradera och fann såå vackra eklöv i metall; 12 stycken var redan uppe i över 50 kr i budgivningen. Nog var de fina, men…nå, jag bestämde mig för att försöka hitta dem på annat håll! Informationsletarexpert som jag är (ska ju bli bibliotekarie) så sprang jag efter en stund in i den här affären: http://www.justbrads.com/ Där hittade jag dem, Autumn Oak Leaf Brads – Antique heter de och ligger under kategorin ”Autumn & Halloween”. Det fanns även massa annat smått & gott i butiken så det känns som om åtminstone en av de två hundralapparna som finns kvar för scrapmaterial i budgeten (jodå, det finns en sån, man vill ju inte hamna i Lyxfällan *host*) kommer att läggas på detta.

Så, det var dagens tips! Ha en härlig helg nu!

Lillnettan

6 thoughts on “Jakten på de roliga bradsen

  1. Hej!
    Tack för den fina kommentaren i min blogg! Den tog väl ca 2 kvällar att få ihop.. å det var inte så farligt som man tror!
    Alla lådor är ju lika stora osv så man får snabbt in tekniken!
    Supersnygga brads du hittat!
    Å shit vad snyggt du färglägger!!

Kommentera

