Scrapsaker åt folket!

Uppdaterat: det mesta gick åt som smör i solsken, men boken finns kvar…

Hej på er igen! Jag håller på att rensa i gömmorna och säljer ut massa saker till vrakpriser på Tradera (jag heter Vanlee där, bara att gå in och söka efter mitt användarnamn under ”Detaljerad sökning”) – jag har dock fortfarande en hel del godis kvar, så jag lägger ut lite bilder på sakerna i min blogg också. Kanske kan det intressera någon? Vill du köpa så kan du antingen köpa direkt på Tradera eller (om du inte är användare där) höra av dig till mig (helst via mail anneth.strinnholm@hotmail.com) så avslutar jag auktionen där och säljer direkt till dig för samma pris. 🙂 Först till kvarn…

Stora boken om scrapbooking

Först ut: ”Stora boken om scrapbooking” med inspiration för både nybörjare och veteraner. Många supersnygga layouter att dregla över, och full av tips & trix för att skapa snygga effekter. Sista delen innehåller en mängd ramar, bokstäver, dekorationer etc. att ta loss, och där har jag använt ett fåtal, men i övrigt är boken i perfekt skick. Jag säljer den för 90 kr + frakt 44 kr.

Chokladbrunt alfabet - Tingade

Brunt alfabet med blå ränder - Tingade

SÅLDA! Två alfabet med stooora glansiga självhäftande bokstäver i mumsigt chokladbrunt eller brunt med ljusblå ränder. Extra vokaler medföljer. Jag köpte dem på Tradera men hade ingen aning om att de skulle vara så stora – nu hittar jag inget användningsområde för dem (jag gör ju mest små kort) utan vill sälja dem vidare. Jag säljer dem för 20 kr styck, frakt 11 kr (22 kr i frakt för båda).

–> Skyddspapperet på de tunna distanskuddarna på baksidan av de båda bruna alfabeten har en benägenhet att lossna här och där så att bokstäverna blir lite kladdiga av lim om man förvarar dem huller om buller; likaså fastnar ludd och damm lätt på det klistriga. MEN det går på ett litet kick – tack vare den glansiga ytan – att polera bort det kladdiga så att de ser fina ut igen. Jag säljer dem dock billigt på grund av detta. <–

Thickers - Tingade

SÅLDA! Chipboard-thickers! Två förpackningar vita thickers ”Prancer”; bokstäver och prickar som bildar ordet ”Längtan” är taget från den ena förpackningen, men i övrigt är de helt kompletta. Nypris 39 kr styck, jag säljer båda för 50 kr (frakt 11 kr).

Heidi Swapp Exclamations

SÅLDA! Slutligen kanske lite självhäftande roooosa exclamations från Heidi Swapp kan locka någon? Jag har använt ett frågetecken, men annars är asken komplett. 15 kr + frakt 11 kr.

Det var allt gott folk!
Kramar från Lillnettan

One thought on “Scrapsaker åt folket!

  1. Hej!
    Tack för hälsningen i min blogg.Så jättefina kort du gjort.Tycker om när de är lite runda i hörnen,försöker mig på lite utav detta också.
    Inte enkelt med fotoprogram det är bara att försöka och försöka…..suck!

    Ha,det gott!

Kommentera

